miercuri, 14 aprilie 2010

--++Continuare++--
Mi-a răspuns:Da, dar eu te pot ajuta pana la un singur punct de acolo te ajuți singur.
Mirat l-am întrebat ce trebuia sa fac.
-Tot ce trebuie sa faci e sa te împaci cu Roxana.Atât.
-Ok deci ma împac cu Roxana și după?
-Te duci în rai.Mi-a răspuns:
-Dar voi putea sa o supraveghez nu?
-Da.Acum du-te și împacă-te.
Mergând spre spital ma gândeam cum este posibil ca eu sa mor?Adică aveam doar 17 ani.Eram tânăr aveam toata viata înainte.Atunci am zis:Trebuie sa existe o alternativa.
Asa ca man întors la biserica.Omul în alb era tot acolo.I-am zis:
-Hei, am o întrebare.Pot sa revin la viata?
-Da.
-Cum?
-Trebuie sa te întorci în corpul tău.
-Fara nici-o șmecherie?
-Fara.
-OK...Îmi voi aminti ce sa întâmplat?
-Da dar nu vei putea spune nimănui, nici măcar Alexiei.
-Bine.Mulțumesc foarte mult domnule...
Alergând plin de fericire spre spital lăsam în urma biserica.Ajuns la Spital îmi cautam corpul dar nu îl puteam găsi.Într-un final m-am găsit.Stăteam pe masa de operație cu vreo 5-6 doctori deasupra mea care încercau sa ma resusciteze.M-am așezat si m-am culcat pe trupul meu rece.
In clipa următoare am simțit același străfulger pe care l-am simțit când am murit.Deschizând ochii am văzut pe același om în alb stand deasupra mea și zâmbind a zis:Felicitări!Apoi a dispărut în tavan.Doctorii m-au luat la întrebări și după ce am răspuns la toate întrebările am întrebat de Roxana.Mi-au spus ca este pe hol si ca după ce mi se lua o mostra de sânge voi putea sa o vad.
Ieșind pe coridor am văzut-o pe Roxana pe scaun.Stătea cu capul în palme.M-am așezat lângă ea si i-am zis:
-Mai mergem la film?
Întorcându-se uimita m-a luat în brate și m-a sărutat.Mi-a zis:
-Da!Cu siguranța!
Astfel ne-m dus la film după care am mers la mine acasă.Stand in pat cu Roxana lângă mine am adormit.M-am trezit cu nesiguranța zilei de mâine si cu o fata superba langa mine.M-am sculat și i-am făcut Alexiei un mic dejun la pat.Am trezit-o cu un sărut și apoi i-am zis:-Te iubesc Roxana!Ești cea mai perfecta fata din lume!

--==Video Of the Day: Rob Dougan:Clubbed to Death==--

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu